attribute
 
 
تاریخ :  پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲
نویسنده :  مجید بی عوض شبستری

attribute

1. Marketing: A characteristic or feature of a product that is thought to appeal to customers. Attributes usually represent a manufacturer's or a seller's perspective and not necessarily that of a customer. Attributes of instant coffee, for example, may include its aroma, flavor, color, caffeine content, packaging and presentation, price, shelf-life, source, etc. Attributes have only two possible ratings (negative or positive) expressed as acceptable or unacceptable, desirable or undesirable, good or bad, etc.
2. Engineering: A visual but nondimensional characteristic that is quantified by applying a numerical scale (such as Likert Scale) between the two extreme values, such as acceptable-not acceptable, good-bad, or satisfactory-unsatisfactory.
3. Statistics: A characteristic of a system for which ...



:: موضوعات مرتبط: اصطلاحات مدیریتی
:: برچسب‌ها: اصطلاحات مدیریتی, کلیدواژه های مدیریتی, attribute
مجید بی عوض شبستری

ایمیل:
shabestari716@gmail.com

شماره تماس:
09375520909

کانال تلگرام:
modiran98ir@

** رشته مديريت در کشور ما داراي شاخه هاي متعددي مي باشد که از آن جمله مي توان به مديريت بازرگاني، صنعتي، دولتي، جهانگردي، بيمه، بيمه اکو، امورگمرکي و امور بانکي اشاره کرد و همچنين از شاخه هاي تخصصي تري مثل مديريت کميسارياي دريايي يا اداره امور بيمارستانها نام برد.
*** مديريت هنر كار كردن با ديگران است نه وسيله قرار دادن ديگران
با تشکر